reklama

Aj na topiacom ľade sa šmýka . . .

Sú 4. hod ráno, zvoní budík. Treba vstávať na rannú šichtu. Je utorok, takže prvotný šok, že zas treba vstávať je za nami, ale koniec týždňa ešte ďaleko. Takže vstanem a nejako sa dostanem k autobusu. Vlastne pobežím, lebo niet tej sily, ktorá by ma dostala z postele okamžite po zazvonení budíka – takže väčšinou ho dávam zvoniť trochu skôr. Teraz to nevyšlo . . .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

. . . ale bus som stihol. Cesta trvá len 10 min, avšak ja mám spánok rád, tak som si schrupol. Keď mi zastavil na zastávke, tak prvé som si všimol mláku medzi dverami autobusu a kopou snehu nahrnutého z chodníka, ktorú treba prekonať, ak sa chce človek dostať ďalej na chodník. Teda na z polovice zľadovatelí chodník. Ľad. Hmmm, to je to kritické. Úž som po lade šiel milión krát, milionkrát som skoro a aj naozaj spadol, a všetko v pohode. Až . . . prišiel na psa mráz.
Prvých pár sekúnd normálka, potom prvé kvapky dažďa na tvári, a podozrivé cencúle vysiace zo strechy. Pohľad hore na cencúle a zistenie či je to dážď alebo voda zo strechy (veľmi hlúpy nápad), vzäpatí vidím chodník a súčastne počujem jemný ale divný zvuk, vychadajúci z môjho pravého členka. Zistil som, že na obe nohy sa nepostavím, lebo členok bolí, páli . . . a postupne aj lýtko smerom ku kolenu.
Neviem prečo, ale vždy keď mám nejaký úraz súvisiaci s kosťou (silný náraz, úder, vyrvtnutie . . .) tak mi je zle od žalúdka, takže toto som predýchaval dobrých 20 minút, aj keď bolesť bola zatiaľ celkom znesiteľná. Raz sa mi niečo podobné podarilo rozchodiť, tak skúsim aj teraz. Do haly to mám pekných 15 min cesty do kopca, takže som to za pol hoďku odkrivkal, len členok stále štrajkoval.
No tak ale keď som teraz už v robote, tak sa neotočím domov. Nevstával som uprostred noci na to aby som sa vozil v autobuse. To tiež nebol jeden z tých najlepších nápadov. Keďže som v robote stále na nohách, tak som skackal, kríval a tak. Tempo som stíhal, takže všetko ok. Až keď som sa odvážil dať si dole ponožku pozrieť sa na nohu, tak som zistil, že mi tam navrela taká buľa, že som sa jej zľakol. Mohlo to byť len napuchnuté, ale mohla byť aj vyskočená kosť. Tu už končia žarty, takže bez mihnutia oka, som šiel k lekárovi.
Takže som si užil teraz už 45 min cestu na zastávku, spôsobom, že som viac-menej išiel len ľavou nohou a pravú som ťahal za sebou.. Ešte prežiť cestu busom, 15 min prechádzka k doktorovi (normálny čas by sa hýbal okolo 5 minú chôdze).
Doktor pozrel na rontgen, a v podstate má dobré správy. Členok je len podvrtnutý, trošku natiahnuté väzivo a opuchnutý, teda nič netreba naprávať a pod. Takže teraz miesto toho, aby som peniaze zarábal, idem ich míňať . . . lebo aspoň týždeň sa nepohnem z bytu a jesť treba.
Snáď mal pravdu a do nejakých 7-10 dní budem opäť v poriadku a ľad neuvidím do najbližšej zimy – spolieham na globálne otepľovanie .

Peter Terešák

Peter Terešák

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Niekedy sa cítim ako komár na nuda-pláži. Viem presne čo chcem urobiť, len neviem kde mám začať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu