reklama

Antidepresivne songy

Veľa ľudí má sem-tam skleslú náladu. Niekedy trvá krátko, niekedy dlhšie a niekedy to celé skĺzne do depresie (ale tu už treba kapánek iný prístup). Avšak hudba má zázračný účinok na človeka. Dokáže rozveseliť, skaziť náladu, nahnevať, motivovať . . . Každému sa páči iná, čo sa týka štýlu. Ja som sa pri tomto výbere zameral hlavne na text, ktorý môže motivovať a zväčšiť chuť do života.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (81)

Väčšinu piesní som dal takých, aby ste mohli počúvať a aj čítať text naraz. Kde je len klip, tak som dal odkaz, kde môžete nájsť text. Sú v anglickom jazyku, keďže veľa ľudí už tento jazyk pozná. Ten kto rozumie trošku horšie, tak nech napíše do diskusie, že chce k tej a tej piesni slovenský preklad. Preložím ju, nie je problém.

1. Within Temptation - Pale
Skupina hrá tzv. gotický rock. Táto konrétna pieseň je tá z tých kľudnejších, ale má aj iné, kuštik šalenejšie, ale stále dobré, ak ste nahnevaný na celý svet a nechce sa vám ísť rúbať drevo, tak si ich pustiť cez slúchadla . . . hmmm, a aj ostatné texty majú celkom shopné.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

2. Patrícia Vitteková - Nikdy neprestávaj
Túto osobu som zaregistroval len pred pár dňami náhodou . . . ale pesničku do tohto blogu má otextovanú na výbornú.


3. Frank Sinatra – My Way
Keď som počul túto pieseň prvý krát, tak sa mi okamžite zapáčila. A chcem žiť tak, aby ju mohli oprávnené zahrať na mojom pohrebe (snáď nie skôr o nejakých 80-90 r) a aby ma text plne vystihoval.


4. Jennifer Lopez – Let`s Get Loud
Kto by ju nepoznal? Patrí medzi mojich 3 najobľúbenejších interprétov vôbec. V tejto piesní hovorí o tom, že sa človek nemal báť skúšať nové veci a báť sa prejaviť.




5. Ricky Martin – Cup Of Life
Toto je klasika . . . Ale „Pohár života“ nie je len vo futbale, ale aj v reálnom svete. Je to čokoľvek čo chcete a idete za svojím snom, presne ako spieva tento chlapík.
Text:http://www.lyricstime.com/ricky-martin-the-cup-of-life-english-version-lyrics.html

SkryťVypnúť reklamu
reklama



6. Jennifer Lopez – Step Into My World
Zaujímavý je tretí verš: Why do you try to resist what you want, honey (Voľný preklad: Prečo sa brániš tomu čo chceš, zlatíčko?)
Inak to vás nevolá J.Lo do jej sveta, ak to zoberiem trochu prenesene, tak to vás volá váš vysnívaný život, aby ste ho žili.
Text: http://www.azlyrics.com/lyrics/jenniferlopez/stepintomyworld.html



7. Eminem – Not Afraid
No, tento tu má slov až-až, ale dá sa tu nájsť pre každého niečo.




8. Andrea Bocelli & Laura Pausini – Dare To Live
Takže „Odváž sa žiť“ - táto pesnička ma „prinútila“ aby som si zohnal aj nejaký iný album od tohto taliana – je celkom dobrý, človeka to uchváti, aj keď ja mám radšej trošku iný žáner. Dal som tu odkaz na živé vystúpenie, lebo sa mi páči viac ako nejaká štúdiová nahrávka.
Text (v taliančine a angličtine):
http://www.allthelyrics.com/forum/italian-lyrics-translation/85063-04-andrea_bocelli_duet_w_laura_pausini-dare_to_live-vivere.html#post694481

SkryťVypnúť reklamu
reklama



9. Mark Salona
Toto je iba klavír, ale patrí medzi najkrajšie aké som doteraz počul (samozrejme Mozart tiež nie je zlý, ale toto sa mi teraz páči viac). Ak sa Vám chce, tak sa ponorte do toho, a nechajte sa unášať . . . verím že dôjdete kam chcete.



10. Amy Walker – Yes
Na záver som nedal pesničku. Lebo čo vám povie táto osoba, to už vie každý o sebe sám. Niektorý tomu veria a správajú sa podľa toho. Iní to len tušia, ale neuveria kým im to niekto nepovie. Zapozerajte sa jej do očí, predsudky preč a uveriť, lebo to platí na každého – no možno 99,98 % ľudí :)



Tento výber nie je stály, z času na čas sa mení, veď vznikajú nové piesne, ale základ aspoň u mňa ostáva stále ten istý. Či to nie je ako tie Pavlovove psy, keď počuli zvonec, tak hneď začali slintať a keď ja počujem tóny z týchto piesní, tak sa okamžite cítim lepšie. Ale hlavne je, že to funguje . . . dúfam že nie len u mňa.

Peter Terešák

Peter Terešák

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Niekedy sa cítim ako komár na nuda-pláži. Viem presne čo chcem urobiť, len neviem kde mám začať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu