reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Terešák

Peter Terešák

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Niekedy sa cítim ako komár na nuda-pláži. Viem presne čo chcem urobiť, len neviem kde mám začať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Aj na topiacom ľade sa šmýka . . .

Peter Terešák

Aj na topiacom ľade sa šmýka . . .

Sú 4. hod ráno, zvoní budík. Treba vstávať na rannú šichtu. Je utorok, takže prvotný šok, že zas treba vstávať je za nami, ale koniec týždňa ešte ďaleko. Takže vstanem a nejako sa dostanem k autobusu. Vlastne pobežím, lebo niet tej sily, ktorá by ma dostala z postele okamžite po zazvonení budíka – takže väčšinou ho dávam zvoniť trochu skôr. Teraz to nevyšlo . . .

  • 8. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Antidepresivne songy

Peter Terešák

Antidepresivne songy

Veľa ľudí má sem-tam skleslú náladu. Niekedy trvá krátko, niekedy dlhšie a niekedy to celé skĺzne do depresie (ale tu už treba kapánek iný prístup). Avšak hudba má zázračný účinok na človeka. Dokáže rozveseliť, skaziť náladu, nahnevať, motivovať . . . Každému sa páči iná, čo sa týka štýlu. Ja som sa pri tomto výbere zameral hlavne na text, ktorý môže motivovať a zväčšiť chuť do života.

  • 6. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 580x
  • 81
A čas uteká . . .

Peter Terešák

A čas uteká . . .

Chvíľu mi trvalo, kým som zistil, čo sa za tou vetou skrýva. Keď je človek -násť ročný, tak svet je gombička. Nikam sa neponáhľa, málo vecí je skutočne dôležitých. Stará sa len o okamžitý stav vecí, a budúcnosť nerieši. Veľa ľudí sa dokáže len tak pretĺcť životom cestou odniekiaľ kamsi a v podstate nežil, len existoval.

  • 17. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
T-Com a T-mobile

Peter Terešák

T-Com a T-mobile

Na vlastnej koži som pocítil, že sú to príbuzné firmy. Pretože sa správajú k zákazníkom rovnako.

  • 11. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu